エドテックからペドテックへ:デジタル技術に対する考え方の変化<br>From EdTech to PedTech : Changing the Way We Think about Digital Technology

個数:
電子版価格
¥4,642
  • 電子版あり

エドテックからペドテックへ:デジタル技術に対する考え方の変化
From EdTech to PedTech : Changing the Way We Think about Digital Technology

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 198 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032343488
  • DDC分類 371.3344678

Full Description

Aimed at teachers and leaders looking to create greater impact on teaching and learning through the use of digital technology in schools, From EdTech to PedTech translates research on the effective integration of digital technology in education into relevant, accessible, and practical guidance for teachers and school leaders. This much-needed handbook bridges the gap between knowing 'what works' and knowing how to make it work for you and your learners.

Bringing much-needed precision, fresh insights and clarity to the thinking, planning, and integration of digital technology in teaching and learning, this practical handbook:

guides practitioners through 'must know' research findings and what they mean for everyday practice
unpacks different ideas about pedagogy and how these inform digital technology use
introduces the Funnels of Influence model to help you understand why you think and do the things that you do
provides practical self-audit tools that can be used individually and across teams to clearly identify pedagogical priorities
provides structured audit and review tools to ensure that strategies are based on sound research and result in practical, impactful, actions
provides teachers with practical guidance to ensure that precision planning and a clear focus on impact lead to lasting and meaningful teaching and learning experiences for all learners

This engaging research-informed guide is an essential resource for any school leader or classroom teacher looking to maximise the value and the learning impact of digital technology in their school.

Contents

1 Introduction: Why this book and why now?

2 What is the evidence telling us?

3 What do we mean by effective pedagogy?

4 How do I learn about my own Pedagogical Beliefs?

5 What influences Pedagogical Beliefs and practices?

6 Probing your Practice

7 What kinds of tech use for what kind of pedagogy?

8 Closing the Pedagogical Alignment Gap

9 Leading Precision Planning and Identifying Impact

最近チェックした商品