『空港経営:民営化と国際化』(原書)第6版<br>Managing Airports : An International Perspective (6TH)

個数:

『空港経営:民営化と国際化』(原書)第6版
Managing Airports : An International Perspective (6TH)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 574 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032216386
  • DDC分類 387.736068

Full Description

Fully revised and updated to consider recent developments in the industry, the sixth edition of Managing Airports: An International Perspective provides comprehensive and cutting-edge insight into the processes behind running a successful airport.

Logically structured and embellished with illustrative diagrams and tables throughout, this edition approaches management topics from a strategic and commercial perspective and provides an innovative and accessible understanding of how modern-day airports are operated. Containing a plethora of global case studies covering a range of different airports from many different parts of the world, the book maintains a balance between coverage of key principles and practice of airport management, together with thorough consideration of current and topical issues. This edition has been updated to include:

• New content on the significant economic and operational impacts of the COVID-19 pandemic on the global air transport industry, technological and digital advances, the changing air transport environment, airline developments, net zero goals and evolving markets.

• Updated and expanded content on sustainability development and airports' adoption of sustainable development goals, changes in airline business models, airport digital marketing, the passenger biometric airport journey and airport diversification strategies.

• New and updated international case studies to show recent issues and theory in practice.

International and multidisciplinary in approach, this edition is a vital resource for students, lecturers and researchers of transport and tourism, and practitioners within the air transport industry.

Contents

1 Introduction; 2 The structure of the airport industry; 3 Airport economics 4 The airport-airline relationship; 5 Airport operations; 6 Airport service quality and the passenger experience; 7 Provision of commercial facilities; 8 Airport competition and the role of marketing; 9 The economic and social impact of airports ; 10 The environmental impact of airports ; 11 Future prospects

最近チェックした商品