Immigration and Strategic Public Health Communication : Lessons from the Transnational Seguro Popular Project (Routledge Research in Health Communication)

個数:
電子版価格
¥4,409
  • 電子版あり

Immigration and Strategic Public Health Communication : Lessons from the Transnational Seguro Popular Project (Routledge Research in Health Communication)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 160 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032177830
  • DDC分類 362.84687207471

Full Description

This book engages a key question facing governments and similar institutions in countries of immigration or emigration: how should these governments and institutions communicate with immigrants so that they will listen to and act on their messages?

Drawing on original research with Mexican emigrants in New York and the Mexican government's Seguro Popular health care program, the authors examine the ways in which governments integrate migrants into diasporic political, medical, educational, and other systems, and how migrant-sending countries communicate with their emigrants abroad. In analyzing how these efforts fail or succeed, this book presents strategies and policy recommendations that many governments and institutions can use to engage their citizens or clients ethically and effectively.

Offering a valuable approach to the study of race, migration, and public policy, this book will be of key importance to researchers and graduate students in public health, sociology, marketing and business, political science, Latinx studies, and international communication.

Contents

1. Seguro Popular, Diasporic Bureaucracies, and Social Marketing 2. What Do Mexican Immigrants in New York Know and Think about Seguro Popular? 3. How Should We Communicate with Immigrants? 4. Concluding Strategies for Communicating with Immigrants

最近チェックした商品