Karyn Olivier: Everything That's Alive Moves

個数:
  • ポイントキャンペーン

Karyn Olivier: Everything That's Alive Moves

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 150 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780884541530
  • DDC分類 730.92

Full Description

Multimedia reveries on the power and rhetoric of public monuments and the persistence of the political past

This publication documents the first solo museum exhibition of Philadelphia-based sculptor Karyn Olivier (born 1968), focusing on recent trajectories of her investigation into scale and public memory, particularly as activated for monuments and memorials. After several years developing a number of public commissions, and a year's study in Rome, Olivier revisited a handful of recent works alongside her first forays into video and sound, to consider the conflicted histories and unresolved spaces monuments too often shadow. Organized by the Institute of Contemporary Art, University of Pennsylvania, the exhibition traveled to the University at Buffalo Art Galleries. Exhibition images from the venues are accompanied by the full narrative text for Oliver's first video; an overview essay from ICA Daniel and Brett Sundheim Chief Curator Anthony Elms; UB Art Galleries curator Liz Park's in-depth consideration of Moving the Obelisk; and a critical assessment by art historian Andrianna Campbell-LaFleur.

最近チェックした商品