Improving the Army's Assessment of Interactive Multimedia Instruction Courseware (2009)

個数:

Improving the Army's Assessment of Interactive Multimedia Instruction Courseware (2009)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 90 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780833047274
  • DDC分類 355.00715

Full Description


An important component of The Army Distributed Learning Programas (TADLPas) performance is the quality of its courses, which consist primarily of asynchronous interactive multimedia instruction (IMI). However, there are no current efforts to assess course quality at the program level. This report outlines a comprehensive approach to evaluating the quality of IMI within TADLP. In addition, it describes how a program-level evaluation program developed at RAND might be implemented within the U.S. Army Training and Doctrine Command (TRADOC). RAND assessed the quality of the learning experience in a sample of recently fielded IMI courses, using criteria based on standards in the training development community. The analysis identifies strengths and deficiencies in technical, production quality, and pedagogical aspects of IMI courseware. This research demonstrates a feasible method for evaluation that can supply TRADOC with metrics concerning IMI quality, points to directions for needed improvements, and provides a basis for assessing improvement initiatives. The authors recommend adoption of this approach, as well as further development of other components of a comprehensive program of IMI training evaluation.

最近チェックした商品