Perceiving Play : The Art and Study of Computer Games (New Literacies and Digital Epistemologies .25) (Neuausg. 2009. X, 174 S. 230 mm)

個数:

Perceiving Play : The Art and Study of Computer Games (New Literacies and Digital Epistemologies .25) (Neuausg. 2009. X, 174 S. 230 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 176 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780820497006

Full Description

Computer games are increasingly prevalent, and cause both curiosity and concern in the general public, so understanding these games and play is important. Game researchers need to work quickly to document, report, and analyse the effect on our modern society as an increasing amount of people make new and drastically different choices in how they spend their time. Perceiving Play: The Art and Study of Computer Games looks at the directions and findings of this research, and examines how game research integrates the studies of social science, ethnography, textual analysis and criticism, economy, law, and technology.

最近チェックした商品