Inquiry-Based Science Activities in Grades 6-12 : Meeting the NGSS

個数:

Inquiry-Based Science Activities in Grades 6-12 : Meeting the NGSS

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 124 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780815383376
  • DDC分類 507.1273

Full Description

This new book shows middle and high school science teachers how to use evidence-based inquiry to help students achieve deeper conceptual understanding. Drawing on a wealth of research, authors Pat Brown and Jim Concannon demonstrate how direct, hands-on experience in the science classroom can enable your students to become more self-reliant learners. They also provide a plethora of model lessons aligned with the Next Generation Science Standards (NGSS) and offer advice on how to create your own lesson plans and activities to satisfy the demands of your curriculum. With the resources in this book, you and your students will be able to ditch the textbook and embark upon an exciting and rewarding journey to scientific discovery.

Contents

Contents

Meet the Authors

Introduction

Chapter 1: What are the features of evidence-driven inquiry?

Chapter 2: Next Generation Science Standards (NGSS)

Chapter 3: How Thin Is Tin Foil?

Chapter 4: An Interdisciplinary Theme

Chapter 5: Students' Use of the PSOE Model to Understand Weather and Climate

Chapter 6: Teaching Bernoulli's Principle through Demos

Chapter 7: Gravity Is Easy to Understand, Right? The Difference between Calculating and Comprehending

Chapter 8: Students Investigations in Temperature and Pressure

Chapter 9: 2-Liter Bottles and Botanical Gardens: Using Inquiry to Learn Ecology

Chapter 10: Students Conceptualizing Transcription and Translation from a Cellular Perspective

Chapter 11: Are You Teaching Your Students about Stem Cells?

Chapter 12: Transforming Osmosis: Labs to Address Standards for Inquiry

Chapter 13: Lessons Learned

最近チェックした商品