組織文化としての品質管理の実現<br>Internalizing a Culture of Business Excellence : Perspectives from Quality Professionals

個数:

組織文化としての品質管理の実現
Internalizing a Culture of Business Excellence : Perspectives from Quality Professionals

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 120 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780815381174
  • DDC分類 658.413

Full Description

Underline by the importance of sustainable quality management practices to contemporary organizations, this edited book complies best practice cases of leaders who have initiated and facilitated quality practices in their organizations. The cases highlight how these best practices manifested in their work cultures, values, and beliefs. Not only do they address organizational efforts towards implementation of quality practices, but they also discuss the challenges the leaders faced to instill a sense of quality in practices across the hierarchical structures of their organizations.

The book highlights the profiles of quality leaders, their journey and their successes in leading quality in their organizations. A book would be an interesting read for those who are eager to integrate quality in their work culture.

A key message emerging from these expertise is that 'passion' is truly behind the quality success!

Contents

Chapter 1: Introduction: Internalizing Organizational Excellence: Why and How

Chapter 2: Quality Culture at the Top: Insights from Leaders

Chapter 3: New CRM Acronym - "Customer Really Matters"?

Chapter 4: High Performance through People

Chapter 5: What is a Process Champion? Building a Culture of Continuous Improvement

Chapter 6: Tools for Six Sigma

Chapter 7: Managing the Change: Embracing Quality Skills

Chapter 8: What and Why of Benchmarking

Chapter 9: Quality Awards and Certification: An Exceptional Journey

Chapter 10: Conclusion: Towards Building a Culture of Business Excellence

最近チェックした商品