Reaching and Teaching Students in Poverty : Strategies for Erasing the Opportunity Gap (Multicultural Education Series) (3RD)

個数:
  • 予約
  • ポイントキャンペーン

Reaching and Teaching Students in Poverty : Strategies for Erasing the Opportunity Gap (Multicultural Education Series) (3RD)

  • ウェブストア価格 ¥8,609(本体¥7,827)
  • Teachers' College Press(2026/02発売)
  • 外貨定価 US$ 38.95
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 390pt
  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 288 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780807783788

Full Description

This influential book describes the knowledge and skills teachers, school administrators, and other educators need to combat bias and inequity that deny students experiencing poverty the levels of educational access and opportunity their wealthier peers often enjoy.

Written in an engaging, conversational style that makes complex concepts accessible and actionable, this book will help readers learn how to identify and eliminate even the subtlest inequities in their classrooms, schools, and districts. The Third Edition features extensive revisions based on the most recent research and lessons learned from the author's professional development work. Enhancements include an extended summary of Gorski's equity literacy framework; several new narrative case scenarios; a new section detailing how schools unintentionally "punish poverty"; a revised Poverty Awareness Quiz; and updated strategies throughout to assist today's K-12 teachers, school administrators, counselors, and social workers.

Book Features:

Offers a research-informed alternative to popular books about poverty and education that focus on adjusting something about students experiencing poverty rather than making classrooms and schools more equitable.
Describes evidence-based strategies and practices that strengthen equitable education access for students experiencing poverty.
Incorporates narrative case scenarios that help readers practice recognizing subtle bias and inequity in common viewpoints and programs.
Embraces an intersectional view of poverty and class by addressing how it interacts with race, gender, sexual orientation, and other dimensions of identity and experience.

最近チェックした商品