Designing Groupwork : Strategies for the Heterogeneous Classroom (4TH)

個数:

Designing Groupwork : Strategies for the Heterogeneous Classroom (4TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780807769218
  • DDC分類 371.395

Full Description

Today's diverse classrooms include students who have a wide range of previous academic achievement and different levels of receptive and productive proficiency in the language of instruction. Complex Instruction (CI), a popular pedagogical approach used in many countries, provides access to learning opportunities for all students. Designing Groupwork, Fourth Edition incorporates current research findings with new materials on how to implement the specific conditions necessary to ensure that CI strategies reach their expected goals of equity and excellence. This updated edition addresses new classroom technologies that impact teaching and learning; challenges that arose from the global pandemic; and students' vulnerable social-emotional states. Readers will learn how to respond to challenges and organize their classroom so that all students participate equitably. This classic text remains a valuable and sensible resource for educators in K-12 classrooms, for teacher candidates, and for anyone working in the field of education.

Book Features:

Easy-to-follow examples and research-based teaching strategies.
The advantages and dilemmas of using groupwork in academically, linguistically, socially, and culturally heterogenous classrooms.
Step-by-step approaches to successful planning, implementation, and assessment of the quality of the group tasks.
Identification of interventions to remediate social processes that impede equitable access to academic and social resources in the classroom.
Research findings from the work of the Program for Complex Instruction at Stanford University and other scholarly studies.

最近チェックした商品