Amplifying the Curriculum : Designing Quality Learning Opportunities for English Learners (Language and Literacy)

個数:

Amplifying the Curriculum : Designing Quality Learning Opportunities for English Learners (Language and Literacy)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780807761205
  • DDC分類 428.64

Full Description

This resource guides teachers through the design of tasks, lessons, and units of study that invite English learners (and all students) to engage in meaningful and intellectually engaging activity. It offers direction for designing lessons and units and provides examples that demonstrate the approach in various subject areas, including math, science, English, and social studies.

Contents

Contents
Preface ix
Acknowledgments xiii
1. Educating English Learners in the 21st Century 1 George C. Bunch and Aída Walqui
2. What Is Quality Learning for English Learners? 21
Aída Walqui and George C. Bunch
3. Designing the Amplified Lesson 43
Aída Walqui
4. Shakespeare's Macbeth: Making Powerful Texts Accessible and Engaging to English Learners 71
Mary Schmida
5. Investigating Disease Transmission: Engaging English Learners in a Phenomenon-Based Science Lesson 93
Tomás Galguera, Catherine Lemmi, and Paolo C. Martin
6. Making Slope a Less Slippery Concept for English Learners: Redesigning Mathematics Instruction with Rich Interactions 115
Leslie Hamburger and Haiwen Chu
7. Mapping a Changing World View: Designing Learning Experiences for English Learners in Social Studies 139
Nicholas Catechis and Pía Castilleja
8. What Makes Me Who I Am?: Engaging Beginning-Level English Learners in Quality Learning 165
Lee Hartman and Elsa Billings
9. Where the Rubber Meets the Road: What Teachers and Students Report When Implementing High- Quality Learning Designs for English Learners 187
George C. Bunch, Heather Schlaman, and Sara Rutherford-Quach
10. Developing Teacher Expertise to Design Amplified Learning Opportunities for English Learners 207
Aída Walqui and George C. Bunch
About the Editors and Contributors 227
Index 231

最近チェックした商品