Retracing the Journey : Teaching and Learning in an American High School

個数:

Retracing the Journey : Teaching and Learning in an American High School

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 176 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780807748053
  • DDC分類 373.1102

Full Description

Leila Christenbury is well known as a writer and researcher in English Education: her classic book ""Making the Journey"", now in its third edition, has been a guide to countless middle and high school language arts teachers. In her new book, this veteran teacher and teacher educator reveals what did and - more surprisingly - did not happen when she returned to the high school classroom after a hiatus of many years. Exploring her experiences in light of current teacher preparation reform efforts, the author's compelling narrative is a continuation of her earlier work that will resonate with those concerned about the state of today's American secondary education.In addition to personal reflections on her practice, Christenbury also: provides specific recommendations for enhancing the English classroom; explores the state of the American comprehensive high school and the fiction of excellence; examines the role of school in relation to the suburban middle class; addresses a number of problem areas: the timing of high stakes tests, policies regarding academic regulations, the uncritical adoption of a college ""model,"" the widening use of dual enrollment courses, and more.

最近チェックした商品