Knowledge to Support the Teaching of Reading : Preparing Teachers for a Changing World

個数:

Knowledge to Support the Teaching of Reading : Preparing Teachers for a Changing World

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 304 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780787996338
  • DDC分類 428.4071

Full Description

Basic reading proficiency is key to success in all content areas, but attending to students' literacy development remains a challenge for many teachers, especially after the primary grades. Knowledge to Support the Teaching of Reading presents recommendations for the essential knowledge about the development, acquisition, and teaching of language and literacy skills that teachers need to master and use. This important book is one result of an initiative of the National Academy of Education's Committee on Teacher Education, whose members have been charged with the task of creating a core knowledge base for teacher education.

Contents

Preface ix

National Academy of Education's Reading Sub-Committee Members xi

Acknowledgments xiii

About the Authors xv

1 Yet Another Report About Teacher Education? 1

2 Students Change: What Are Teachers to Learn About Reading Development? 15

3 Students Vary: How Can Teachers Address All Their Needs? 123

4 Students Encounter Difficulties: When Teachers Need Specialized Knowledge 161

5 Learning to Use Reading Assessments Wisely 177

6 A Model of Professional Growth in Reading Education 201

Appendix 225

References 235

Name Index 295

Subject Index 301

最近チェックした商品