Making It in the Minors : A Team Owner's Lessons in the Business of Baseball

個数:

Making It in the Minors : A Team Owner's Lessons in the Business of Baseball

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 208 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780786468676
  • DDC分類 796.3576

Full Description

There are many sports-related books about what happens on the playing field, but few are written about the equally interesting stories of what happens on the business side.

Why acquire a professional sports team? What goes into the branding, marketing and entertainment that make some teams successful, and others not? What are the challenges that managers and staff face? Are there valuable lessons from the major and minor leagues for university, high school and other amateur sports programs? How do sports teams generate a profit?

While the examples are drawn from the business of baseball, the lessons are applicable to other sports and many retail businesses.

Contents

Table of Contents

Acknowledgments     

Preface     

1. New Sports Owner, New Breed     

2. Building the Brand, It's More Than Sports     

3. Creating Partnerships     

4. Customizing Advertising and Promotions     

5. Family Events and Family Entertainment     

6. The Core, Ancillary and Complementary Businesses     

7. Hiring and Training the Professional Staff     

8. The Economics of Professional Baseball     

9. A Successful Sports Franchise     

10. Reflections of a Baseball Junkie     

Index     

最近チェックした商品