American Businesses in China : Balancing Culture and Communication (2ND)

個数:

American Businesses in China : Balancing Culture and Communication (2ND)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 359 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780786435920
  • DDC分類 338.88973051

Full Description

In this expanded and revised edition of ""American Businesses in China"", the authors provide readers with a close understanding of the breathtaking technological and cultural evolution of 21st century China. The authors argue that after some 25 years of overt economic globalization, the Chinese have emerged as quite successful in their economic relationships with the West despite several ideological differences. Case studies of American businesses that have been successful in China also include a new chapter detailing American corporate participation in the 2008 Beijing Olympics. Reflecting upon the changing nature of Chinese consumerism and international corporate behavior, the authors close with specific suggestions for those interested in doing business in China.

最近チェックした商品