Organic Literacy : The Keywords Approach to Owning Words in Print

個数:

Organic Literacy : The Keywords Approach to Owning Words in Print

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 80 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780761860471
  • DDC分類 418.007

Full Description

Organic vocabulary is a term that describes a child's inner source of thoughts. Based on the early work of Sylvia Ashton-Warner in New Zealand with Maori children, organic vocabulary can help promote early literacy among children who have little connection and prior experiences with print. This book connects the early research and methodology to today's classrooms. These connections are applied to Title 1 schools (indicating low socioeconomic status), second language learners, and children with multiple levels of ability and adverse risk factors.

Contents

Preface
Acknowledgements
Chapter One: An Introduction to Keywords
Chapter Two: A Historical Context for Sylvia Ashton-Warner
Chapter Three: Developing My Own Keyword Style
Chapter Four: Keywords in a Kindergarten Classroom
Chapter Five: Keywords in a First Grade Classroom
Chapter Six: Keywords in a Second Grade Classroom
Chapter Seven: Keywords in an English Language Learners' Classroom
Chapter Eight: Adaptations to Fit Other Classroom Contexts
Chapter Nine: How to Easily and Effectively Set Up Your Classroom for Keywords
Chapter Ten: Conclusion
Appendix A: Sample Kindergarten Keywords
Appendix B: Sample First Grade Keywords
Appendix C: Sample Second Grade Keywords
Bibliography