The Audacity to Teach! : The Impact of Leadership, School Reform, and the Urban Context on Educational Innovations

個数:
  • ポイントキャンペーン

The Audacity to Teach! : The Impact of Leadership, School Reform, and the Urban Context on Educational Innovations

  • ウェブストア価格 ¥9,599(本体¥8,727)
  • University Press of America(2010/12発売)
  • 外貨定価 US$ 43.99
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 435pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 134 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780761854432
  • DDC分類 371.2011

Full Description

The Audacity to Teach! is developed from a study of an inner city, urban elementary school that has undergone serial comprehensive reforms. Each act of reform has promised to bring about certain changes that would/will in return improve this particular school.
This book explores critical issues such as: (1) the language of student achievement and accountability, (2) the politics and policies that inform the processes of schooling and school reform, and (3) the role of leadership in schools (including teacher leadership). Each of these evolves from a serious examination of capacity as the dynamic nexus between teaching innovations and student learning.
This book is intended for teachers, school administrators, policy makers, and academics who are interested in understanding school improvement and effectiveness; it provides commonsense recommendations for the future direction of American education that aim to promote student success.

Contents

Chapter 1 Foreword
Chapter 2 Acknowledgements
Chapter 3 Introduction
Chapter 4 Chapter 1 The Contemporary Context of Urban Schools
Chapter 5 Chapter 2 Introducing HIllside Elementary School
Chapter 6 Chapter 3 Teachers Defining Teaching and Learning Innovations
Chapter 7 Chapter 4 Critical Correspondences of Pedagogical Capacity
Chapter 8 Chapter 5 Context and Collaboration as Pedagogical Capacity
Chapter 9 Chapter 6 Institutionalization of Teaching and Learning Innovation
Chapter 10 Chapter 7 The Multidimensionality of Capacity for Teaching and Learning Innovations
Chapter 11 References
Chapter 12 Index
Chapter 13 About the Author

最近チェックした商品