製薬業にとっての測定基準:R&Dのパフォーマンス測定と向上<br>Pharmaceutical Metrics : Measuring and Improving R & D Performance

個数:
電子版価格
¥11,320
  • 電子版あり

製薬業にとっての測定基準:R&Dのパフォーマンス測定と向上
Pharmaceutical Metrics : Measuring and Improving R & D Performance

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 148 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780566086762
  • DDC分類 615.1900724

Full Description

'What gets measured gets fixed' and this is as true of the pharmaceutical industry as any other. The problem is that pharmaceutical businesses are complex. Drug research and development involves extended and expensive processes; defining appropriate metrics for these processes is not easy, yet ineffective or misguided metrics can be more damaging than none at all. David Zuckerman's Pharmaceutical Metrics is an extremely practical guide to selecting a system, selling it to top management, choosing and defining the right metrics for your system, communicating and displaying the results. And because metrics are about how to shape and develop your business, he explores how to deploy them organization-wide and make sure that they are driving business improvement. In order to reflect the needs of different types of pharmaceutical company the author uses four sample companies, throughout the book, to illustrate the principles for 'big pharma', 'micro pharma', a virtual development company and a CRO. This highly practical book provides a step-by-step guide to creating a state-of-the-art, strategy-driven metrics system for pharmaceutical R&D, supported by case studies of the techniques applied and tips for optimizing the system.

Contents

Contents: The case for Metrics; Selecting a Metrics System; Creating the Foundation Using Strategy Maps; Developing Performance Metrics; Rounding out Your R & D Scorecard: Developing Financial, Customer and Organizational Growth Metrics; Metric Tips and Tricks; Displaying your Metrics; Closing the Strategy Loop. Index.

最近チェックした商品