Negotiating Disability : Disclosure and Higher Education (Corporealities: Discourses of Disability)

個数:

Negotiating Disability : Disclosure and Higher Education (Corporealities: Discourses of Disability)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 400 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780472073702
  • DDC分類 378.0087

Full Description

Disability is not always central to claims about diversity and inclusion in higher education, but should be. This collection reveals the pervasiveness of disability issues and considerations within many higher education populations and settings, from classrooms to physical environments to policy impacts on students, faculty, administrators, and staff. While disclosing one's disability and identifying shared experiences can engender moments of solidarity, the situation is always complicated by the intersecting factors of race and ethnicity, gender, sexuality, and class. With disability disclosure as a central point of departure, this collection of essays builds on scholarship that highlights the deeply rhetorical nature of disclosure and embodied movement, emphasizing disability disclosure as a complex calculus in which degrees of perceptibility are dependent on contexts, types of interactions that are unfolding, interlocutors' long- and short-term goals, disabilities, and disability experiences, and many other contingencies.

最近チェックした商品