Reflecting on Teaching the Four Skills : 60 Strategies for Professional Development

個数:

Reflecting on Teaching the Four Skills : 60 Strategies for Professional Development

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 240 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780472035052

Full Description

Reflecting on Teaching the Four Skills: 60 Strategies for Professional Development offers novice teachers strate­gies for the teaching of reading, writing, listening, and speaking, and for assessing those skills. The final chapter offers strategies for pursuing professional development. The strategies presented in each chapter are not necessarily the most impor­tant or the only strategies; they are examples written to help in-service or new teachers discover new techniques for addressing common challenges.

Each strategy--a simple and concise statement for teachers to reflect on, fol­lowed by a discussion of the relevant theory or principle(s)—is followed by three sections:

Application: A concise description of one way the strat­egy can be used and applied by language teachers.

Precaution: One caveat intended to help teachers troubleshoot for, and possibly avoid, common problems before they occur.

Scenario: One scenario of a teacher using the strategy, followed by reflective questions. The scenarios are based on actual experi­ences of language teachers from around the world.

Each chapter closes with a set of broad-based reflection questions that can be used as the basis of classroom discussion or writing/research or for self-reflection.

最近チェックした商品