ビジネスへのネット動画の活用<br>Beyond Viral : How to Attract Customers, Promote Your Brand, and Make Money with Online Video (New Rules Social Media Series)

個数:

ビジネスへのネット動画の活用
Beyond Viral : How to Attract Customers, Promote Your Brand, and Make Money with Online Video (New Rules Social Media Series)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 282 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470598887
  • DDC分類 658.872

基本説明

First-hand case studies of leading brands include Microsoft, Starbucks, GE, MTV, Mentos, Holiday Inn, and Fox Broadcasting.

Full Description

Promote your product using the most visceral form of social media-online video Learn how to create cost-effective videos, engage your customers, compel them to measurable behaviors (awareness, intent, and purchase), and sustain your brand online. Beyond Viral gives you the tools and tricks to successfully use online video to reach your business goals.



Author Kevin Nalty is the only career marketer who doubles as one of the most-viewed YouTube comedians
Foreword by veteran vlogger David Meerman Scott
First-hand case studies of leading brands include Microsoft, Starbucks, GE, MTV, Mentos, Holiday Inn, and Fox Broadcasting
Learn from the successes of top companies and startups as well as the pitfalls and mistakes many of them are making

Online video has huge potential, mostly untapped. Put your business at the forefront of this important medium with the proven methods described by Beyond Viral.

Contents

Foreword (David Meerman Scott). Acknowledgments.

About the Author.

Introduction.

Chapter 1 The Least a Marketer Needs to Know.

Chapter 2 Flavors of Video: From Skateboarding Cats to Pro.

Chapter 3 Viral Video Is Dead.

Chapter 4 Video's Role in the Marketing Funnel.

Chapter 5 The Most Visceral Form of Social Media.

Chapter 6 Inside YouTube.

Chapter 7 Agencies Searching for Role.

Chapter 8 Learning from Online-Video "Stars."

Chapter 9 Marketing via Webstars.

Chapter 10 Paid Video Advertising.

Chapter 11 Measuring ROI and Performance of Online Video.

Chapter 12 Video and Search Engine Optimization.

Chapter 13 How to Get Popular on YouTube.

Chapter 14 Can You Make Money from Online Video?

Chapter 15 Guerrilla Video for Entrepreneurs and Cause-Related Marketing.

Chapter 16 Learning from Obama Girl by Ben Relles.

Chapter 17 Insider Information: Behind the Curtain.

Chapter 18 The Future of Online Video.

Notes.

Index.

最近チェックした商品