虐待された児童との面談<br>Tell Me What Happened : Structured Investigative Interviews of Child Victims and Witnesses (Psychology of Crime, Policing and Law)

個数:

虐待された児童との面談
Tell Me What Happened : Structured Investigative Interviews of Child Victims and Witnesses (Psychology of Crime, Policing and Law)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 372 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470518663
  • DDC分類 363.2595554

Full Description


Investigation of child abuse is often hampered by doubts about the reliability of children as only sources of information. Over the last decade, consensus has been reached about children's limitations and competencies. New for the Wiley Series in the Psychology of Crime, Policing and Law, Tell Me What Happened summarizes key research on children's memory, communicative skills and social tendencies, describes how it can be incorporated into a specific structured interview technique and reviews evidence involving more than 40,000 alleged victims.

Contents

About the Authors. Series Preface. Acknowledgements. 1 Interviewing Children About Abuse: An Overview and Introduction. 2 Factors Affecting the Capacities and Limitations of Young Witnesses. 3 How do Investigators Typically Interview Alleged Victims? 4 The NICHD Investigative Interview Protocols for Young Victims and Witnesses. 5 Does Use of the Protocol Affect theWay Investigators Interview Alleged Victims and Witnesses? 6 Interviewing Suspected Victims Under Six Years of Age. 7 The Effects of the Protocol on the Broader Investigative Process. 8 Interviewing Reluctant Suspected Victims and Suspects. 9 Interviewing Children with Intellectual and Communicative Difficulties. 10 Promoting and Maintaining Developmentally-Appropriate Interviewing by Training Interviewers. 11 What Has Been Achieved: What Else Needs to Be Done? Appendix 1: Investigative Interview Protocol. Appendix 2: Focused Questions about Tactile Contact [Touching]. Appendix 3: Interview Guide for Youthful Suspects. References. Index.

最近チェックした商品