サービス・ラーニングのためのパートナーシップ<br>Partnerships for Service-Learning : Impacts on Communities and Students

個数:

サービス・ラーニングのためのパートナーシップ
Partnerships for Service-Learning : Impacts on Communities and Students

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 297 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470450574
  • DDC分類 361.37

Full Description

The recent expansion of service-learning initiatives throughout American higher education is accompanied by the risk of idealistic and exuberant experimentation. Motivated by a great need for conscientiousness in the invention and execution of service-learning partnerships,
Partnerships for Service-Learning distills a collection of important and enlightening case examples, at once readably anecdotal, substantively rigorous, and critically reflective. University presidents, academic officers, student affairs administrators, directors, deans, faculty, student leaders, and K12 administrators who oversee programs with outside partners will benefit from this enlightening work.

Contents

Foreword
(Frank Alvarez).
Preface (Todd Kelshaw, Freyda Lazarus, and Judy Minier).
About the Editors.
About the Contributors
Part I: Service-Learning Partnerships in Community Contexts.
1. The Student Coalition for Strengthening Communities: A Service-Learning Partnership Between P 12 Schools and a Preservice Teacher Education Program (Jeffrey B. Anderson, Christopher Daikos, Jon Granados-Greenberg, and Audra Rutherford).
2. Reflections on University-School Partnerships at Providence College s Feinstein Institute for Public Service (Keith Morton and Jane Callahan).
3. Metropolitan State University: Connecting with Community Through a University-Public Library Partnership (Robert Shumer, Susan Shumer, Rebecca Ryan, Joanna Brookes, M. Alejandra Reyes Cejudo, and Karin DuPaul).
4. Advancing Service-Learning Through Program Evaluation (Nancy Nisbett, Sally Cahill Tannenbaum, and Brent Smither).
5. Project ACtion for Equity: Service-Learning with a Gender Equity Focus on the U.S.-Mexico Border (Judith H. Munter, Joesefina V. Tinajero, Sylvia Peregrino, and Reynaldo Reyes III).
Part II: Learning Processes and Outcomes of Service-Learning Partnerships.
6. STEM Literacy, Civic Responsibility, and Future Vision: Examining the Effects of the Lawrence Math and Science Partnership (Linda C. Foote and Julie E. DiFilippo).
7. School-Based Service-Learning as Action Research (Deborah S. Yost and Elizabeth Soslau).
8. Experiencing Engineering While Helping Others: UMass Lowell s Assistive Technology Design Fair (Douglas Prime and Donald Rhine).
9. Program Theory: A Framework for Collaborative Measurement of Service-Learning Outcomes (Joannie Busillo Aguayo and Joyce Munsch).
Afterword (Ira Harkavy).
Index.

最近チェックした商品