テクノロジー、政治とアメリカの教育の未来<br>Liberating Learning : Technology, Politics, and the Future of American Education

個数:

テクノロジー、政治とアメリカの教育の未来
Liberating Learning : Technology, Politics, and the Future of American Education

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 223 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470442142
  • DDC分類 371.33

基本説明

The authors show how technology can revolutionize schools.

Full Description


Technology can revolutionize schools ??? if we let it Imagine a cyber-school in an old steel mill where students from distant cities log in to learn. Or a Midwest charter school with state-of-the-art learning labs, where kids use laptops to manage their work. Here, learning happens across time zones, teachers are entrepreneurs, and innovation is commonplace. But for the majority of schools, this reality is blocked by politics-as-usual and untouchables such as teachers' unions. The authors challenge us to make much-needed changes--or be left in the dust of the global economy. Terry M. Moe (Stanford, CA) is a senior fellow at the Hoover Institution, and professor of political science at Stanford University. John E. Chubb (Short Hills, NJ), formerly senior fellow at The Brookings Institution, is now Managing Director of ???The Edison Learning Institute.

Contents

The Authors. Preface. 1. The Seeds of Change. 2. The Need for Achievement. 3. The Politics of Blocking. 4. Technology on All Fronts. 5. The Resistance. 6. A New Era. Notes. Index.

最近チェックした商品