変革へのゲームプラン<br>Game Plan for Change : A Tabletop Simulation to Ignite Growth through Transformation

個数:

変革へのゲームプラン
Game Plan for Change : A Tabletop Simulation to Ignite Growth through Transformation

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470254882
  • DDC分類 650

基本説明

The simulation comprises a facilitator guide and participant workbook.

Full Description


Fewer than one in two organization change initiatives fail to deliver on their goals. Using this interactive simulation participants have to initiate a major change initiative. The learning process addresses six critical elements necessary to create and execute change; visualizing, discussing, testing, verifying, agreeing, and acting. The simulation comprises a facilitator guide and participant workbook. The facilitator guide offers complete instructions for conducting the simulation, with a suggested timetable, activity sheets, and discussion-leading questions.

Contents

INTRODUCTION. Overview.Audience.Benefi ts and Outcomes.How the Package Is Organized.Terms Used in This Guide.Facilities Set-Up.CONDUCT THE WORKSHOP.Agenda.Welcome and Introduction.A. Business Case Options.1. Scenarios.2. Assumptions.3. Challenges.4. Priorities.5. Value Creation.6. Goals and Objectives.7. Business Initiatives.8. Praxis Chart.9. People.10. Complexity and Risk.11. Affects On.12. Readiness.13. Adoption and Internalization.14. Impact.15. Fits and Gaps.16. Change Scorecard.17. 1-2-3 Go.B. Team Presentations.C. Workshop Wrap-Up.RESOURCES.ABOUT THE AUTHOR.

最近チェックした商品