シラバス:学習中心アプローチ(第2版)<br>The Course Syllabus : A Learning-centered Approach (2ND)

個数:
電子版価格
¥4,548
  • 電子版あり

シラバス:学習中心アプローチ(第2版)
The Course Syllabus : A Learning-centered Approach (2ND)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 132 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470197615
  • DDC分類 378.199

基本説明

A must-have resource for college faculty - new and experienced, two-year and four-year, at institutions across the US and Canada.

Full Description

When it was first published in 1997, The Course Syllabus became the gold standard reference for both new and experienced college faculty. Like the first edition, this book is based on a learner-centered approach. Because faculty members are now deeply committed to engaging students in learning, the syllabus has evolved into a useful, if lengthy, document. Today's syllabus provides details about course objectives, requirements and expectations, and also includes information about teaching philosophies, specific activities and the rationale for their use, and tools essential to student success.

Contents

Foreword xi

Preface xiii

Acknowledgments xvii

The Authors xix

Part I: Focus On Learning

Preparing Students 3

Setting a Framework for Knowledge 4

Planning Your Learning-Centered Syllabus: An Overview of the Process 13

Composing a Learning-Centered Syllabus 21

Using a Learning-Centered Syllabus 34

Part II: Examples

Checklist 39

Table of Contents 40

Instructor Information 41

Student Information Form 43

Letter to the Students or Teaching Philosophy Statement 44

Purpose of the Course 49

Course Description 51

Course Objectives 54

Readings 63

Resources 65

Course Calendar 67

Course Requirements 71

Policies and Expectations: Attendance, Late Papers,  Missed Tests, Class Behaviors, and Civility 77

Policies and Expectations: Academic Integrity, Disability  Access, and Safety 87

Evaluation 92

Grading Procedures 98

How to Succeed in the Course: Tools for Study and Learning 102

Part III: Suggested Readings

General Teaching 111

Active Learning 112

Assessment and Evaluation 113

Cooperative and Collaborative Learning 113

Course and Curriculum Design 114

Critical Thinking 115

Information Technology 115

Learning and Motivation 116

Student Differences 116

Online Resources for Syllabus Construction 118

Teaching Portfolios 118

References 121

Index 127

最近チェックした商品