Teaching Children with Autism to Mind-Read : A Conceptual Guide (Second)

個数:

Teaching Children with Autism to Mind-Read : A Conceptual Guide (Second)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 192 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470093221
  • DDC分類 371.94

Full Description

It is now established that difficulties in understanding other people s minds underlie many of the social and communication problems that are characteristic of autism. This book offers practical teaching materials for the practitioner in the field, exploring the relationship of theory of mind deficits to social and communication problems in children with autism. Based on their successful experimental work, the authors provide a detailed intervention programme, with accessible teaching materials to help autistic children improve their understanding of beliefs, emotion and pretence. The improved and expanded second edition now incorporates two books; a practitioner s guide that covers the up to date theory and background to the approach, and a print and electronic workbook (0470093242) that can be used with children, or by young people and adults, as a learning tool.

最近チェックした商品