The Unofficial Guide to Microsoft Office 2007

個数:

The Unofficial Guide to Microsoft Office 2007

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 772 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470045879
  • DDC分類 005.5

Full Description


* This 700+ page reference is a tremendous value and provides smart tips and cool insider secrets to help users make the most of Office 2007* Includes complete information regarding updates and changes made to this new version of Office, including navigating the new UI, using collaboration tools, working with Command Tabs, and much more* Reveals best practices used by the pros to increase productivity and maximize efficiency* Handy checklists and charts get readers started in Office right away* Real-world advice from an experienced Office consultant guides the not-so-expert user through Office's robust features

Contents

About the Author. Introduction. I Learning Common Office Tasks. 1 Working with Office Documents. 2 Working with Office Graphics. II Creating Documents with Word. 3 Working with Text. 4 Advanced Text Techniques. 5 Working with Page Layout and Design. 6 Advanced Document Design. III Crunching Numbers with Excel. 7 Entering and Formatting Worksheet Data. 8 Working with Ranges. 9 Manipulating Formulas and Functions. 10 Visualizing Data with Charts. IV Communicating with Outlook. 11 Sending and Receiving E-Mail. 12 Keeping Track of Appointments and Meetings. 13 Managing Your Contacts. V Building Presentations with PowerPoint. 14 Putting Together a PowerPoint Presentation. 15 Formatting Slides. 16 Creating Dynamic Slide Shows. VI Managing Data with Access. 17 Working with Databases and Tables. 18 Querying Data. 19 Creating and Using Forms. 20 Designing and Customizing Reports. VII Finishing Your Site and Beyond. 21 Customizing the Office Applications. 22 Collaborating with Others. 23 Controlling Office Security and Privacy. VIII Appendixes. Appendix A: Glossary. Appendix B: Useful Office Macros. Appendix C: Resources. Index.

最近チェックした商品