Vampire: the Requiem for Dummies (For Dummies (Computer/tech))

個数:

Vampire: the Requiem for Dummies (For Dummies (Computer/tech))

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 310 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470037454
  • DDC分類 793

Full Description


Includes tips on characters and storylines for storytellers Develop your character, understand the World of Darkness, and play today! Vampire lore has intrigued ordinary mortals for centuries. Sink your teeth into this book and find out how to slip into their mysterious, mystical world! Create the vampire of your dreams (or nightmares), choose attributes, skills, and advantages, understand the characteristics of each clan, enter the World of Darkness -- and throw away the garlic. Discover how to Calculate your character's advantages and Blood Potency Set the mood for the game Select a clan and a covenant for your character Explore sources of inspiration Master the art of storytelling

Contents

Introduction. Part IPreparing to Play Vampire: The Requiem. Chapter 2: Creating a Character. Chapter 3: Playing the Game. Part II: Choosing a Clan. Chapter 4: Starting Out as a Daeva. Chapter 5: Playing Clan Gangrel. Chapter 6: Beginning as a Mekhet. Chapter 7: Stepping Out as a Nosferatu. Chapter 8: Becoming Clan Ventrue. Part III: Creating Your Own Vampire. Chapter 9: Imagining Your Character. Chapter 10: Picking Your Character's Attributes. Chapter 11: Selecting Your Character's Skills. Chapter 12: Choosing Your Character's Disciplines. Chapter 13: Determining Your Character's Advantages. Chapter 14: Identifying Your Character's Merits. Part IV: Stepping into the Night. Chapter 15: Entering the World of the Undead. Chapter 16: Rising to the Long Night. Chapter 17: Exploring the Kindred Covenants. Part V: Mastering the Art of Storytelling. Chapter 18: Setting the Stage. Chapter 19: Crafting Stories. Chapter 20: Introducing Antagonists. Chapter 21: Gaining Experience. Part VI: The Part of Tens. Chapter 22: Ten Best Ways to Defeat a Vampire. Chapter 23: Ten Best Haven Locations. Chapter 24: Ten Best Foes of Vampires. Chapter 25: Ten Best Blood Magic Spells. Chapter 26: Ten Best Vampire Game Books. Part VII: Appendix. Appendix. Character Sheet. Index.

最近チェックした商品