顧客情報:データから対話へ<br>Customer Intelligence : From Data to Dialogue

個数:

顧客情報:データから対話へ
Customer Intelligence : From Data to Dialogue

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 251 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470018583
  • DDC分類 658.834

基本説明

Concerned with who will own and control information about customers and who will develop the best skills and capabilities to exploit it for competitive advantage.

Full Description

Developed from the authors' experience working with firms seeking to build better business intelligence, The Customer Information Wars is concerned with who will own and control information about customers and who will develop the best skills and capabilities to exploit it for competitive advantage. At its core, it attempts to explain why the "age of information" has failed to live up to its own hype of specialization, personalization over homogenization, and consistently satisfying customers.

Contents

Foreword by Malcolm McDonald xi Acknowledgements xiii

Introduction xv

Part I The Decade of Customer Information Exploitation: 1990-2000 1

Chapter 1 The Concept of Customer Intelligence: From Product to Customer 3

Chapter 2 Achieving an Intelligence Capability: From Data to Knowledge 37

Chapter 3 The Eclipse of Mass Marketing: From Many to One 77

Chapter 4 Achieving Segmentation and Differentiation: From Fuzzy to Focused 105

Part II The Decade of Customer Information Exchange: 2000-2010 129

Chapter 5 The Collapse of Time: From Lapsed to Real 131

Chapter 6 Customer Privacy and Confidentiality: From Surveillance to Permission 155

Chapter 7 Closing the Loop: From Monologue to Dialogue 185

Chapter 8 The New Practice of Marketing: From Selling to Buying 203

Notes 229

Index 237

最近チェックした商品