世界史の教授<br>Teaching World History as Mystery

個数:
電子版価格
¥9,286
  • 電子版あり

世界史の教授
Teaching World History as Mystery

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780415992251
  • DDC分類 907.1

基本説明

Offers a philosophy, methodology, and examples for history instruction that is active, imaginative, and provocative.

Full Description

Offering a philosophy, methodology, and examples for history instruction that are active, imaginative, and provocative, this text presents a fully developed pedagogy based on problem-solving methods that promote reasoning and judgment and restore a sense of imagination and participation to classroom learning. It is designed to draw readers into the detective process that characterizes the work of professional historians and social scientists -- sharing raw data, defining terms, building interpretations, and testing competing theories. An inquiry framework drives both the pedagogy and the choice of historical materials, with selections favoring the unsolved, controversial, and fragmented rather than the neatly wrapped up analysis of past events.

Teaching World History as Mystery:




Provides a balanced combination of interestingly arranged historical content, and clearly explained instructional strategies



Features case studies of commonly and not so commonly taught topics within a typical world/global history curriculum using combinations of primary and secondary documents



Discusses ways of dealing with ethical and moral issues in world history classrooms, drawing students into persisting questions of historical truth, bias, and judgment

Contents

Contents

Preface

Acknowledgements

1 Teaching World History as Mystery

2 Looking at World History Anew

3 Stones that Speak: Of Megaliths and Monoliths

4 Rome Lasts! A Mystery of Durability and Power

5 Mythlabeled? Creating the Crusades

6 The Possibilities for Pizza: A Search for Origins

7 Incas and Spaniards

8 Secrets of Secret Societies

9 Where are the Women in World History?

10 Conclusion

最近チェックした商品