Limitations and Possibilities of Dialogue among Researchers, Policymakers, and Practitioners : International Perspectives on the Field of Education (Studies in Education/politics)

個数:

Limitations and Possibilities of Dialogue among Researchers, Policymakers, and Practitioners : International Perspectives on the Field of Education (Studies in Education/politics)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 260 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780415861083
  • DDC分類 370.9

Full Description

The chapters in this edited volume raise important issues of the relation between research and its various external "publics".

Contents

Chapter 1 Dialogue about Educational Research, Policy, and Practice, Mark B. Ginsburg, Jorge M. Gorostiaga; Chapter 2 Dancing in the Dark, Anne Klemperer, Henno Theisens, Frans Kaiser; Chapter 3 Linking Research, Policy, and Strategic Planning to Education Development in the Lao People's Democratic Republic, Don Adams, Geok Hwa Kee, Lin Lin; Chapter 4 Teacher Peripheralization in Comparative Education, Paul R. Fossum, Patricia K. Kubow; Chapter 5 Researching Women's Literacy in Mali, Laurel Puchner; Chapter 6 "Other" Perceptions, Sandra L. Stacki; Chapter 7 Reinventing Research for Educational Reform, Craig G. Wishart, DeStefano Joseph; Chapter 8 Ideology in Educational Research and Policy Making in the United States, Michele S. Moses, Gair Marina; Chapter 9 Dialogue between "Academic" and "Community" Researchers, Kevin J. Gormley; Chapter 10 Enhancing Dialogue Among Researchers, Policy Makers, and Community Members in Uganda, Joseph Carasco, Nancy Clair, Lawrence Kanyike; Chapter 11 Policy Making, Critical Analysis, or Both—What Role for Educational Research?, Holger Daun; Chapter 12 "Designed" Dialogues, Susan L. Robertson, Roger Dale;

最近チェックした商品