デザイン・リテラシー<br>Design Literacies : Learning and Innovation in the Digital Age (Literacies)

個数:

デザイン・リテラシー
Design Literacies : Learning and Innovation in the Digital Age (Literacies)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 144 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780415559621
  • DDC分類 371.33

基本説明

Based on interviews with thirty new media and digital technology producers this book looks at the shared patterns and common themes and offers a window into contemporary out-of-school practices, a language to describe these practices and a teaching method that better meets students' needs in this new media and digital age.

Full Description

Design Literacies: Learning and Innovation in the Digital Age explores new ways of meaning making by examining the practices, stories, and products of new and digital media producers with the goal of understanding the logic of marketplace production.

Based on interviews with thirty new media and digital technology producers, including designers of video games, community activists and marketers of digital technologies, Design Literacies looks at the shared patterns and common themes and offers a window into contemporary out-of-school practices, a language to describe these practices and a pedagogy that better meets students' needs in this new media and digital age.

With a foreword by Gunther Kress and an afterword by James Gee, Design Literacies: Learning and Innovation in the Digital Age will be of interest to postgraduate and graduate students of applied linguistics and education.

APPLIED LINGUISTICS/ EDUCATION

Contents

Foreword 1 The problem-solving logic of digital media production 2 Practices and language of design 3 "Fearless creativity": participation structures and sponsorship in dense media networks 4 The art of spin 5 Modes spinning stories 6 Learning in today's age of composition

最近チェックした商品