グローバル・パブリックリレーションズ<br>Global Public Relations : Spanning Borders, Spanning Cultures

個数:

グローバル・パブリックリレーションズ
Global Public Relations : Spanning Borders, Spanning Cultures

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 328 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780415448154
  • DDC分類 659.2

基本説明

Provides a structured and practical framework to understanding the complexities of contemporary public relations.

Full Description

This text provides a structured and practical framework for understanding the complexities of contemporary public relations. It is an instructional book that guides the reader through the challenges of communication and problem solving across a range of organizations and cross-cultural settings.

Written in a straightforward, lively style, the book covers:

foundational theories, and factors that shape the discipline
communication across cultures
trends affecting the public relations profession throughout the world.

Incorporating case studies and commentary to illustrate key principles and stimulate discussion, this book also highlights the different approaches professionals must consider in different contexts, from communicating with employees to liaising with external bodies, such as government agencies or the media.

Offering a truly global perspective on the subject, Global Public Relations is essential reading for any student or practitioner interested in public relations excellence in a global setting.

A companion website provides additional material for lecturers and students alike: www.routledge.com/textbooks/9780415448154/

Contents

1. Common Ground 2. Evolution of the Profession 3. Theories and Methods 4. Comparative Cultural Metrics 5. Structural Comparisons 6. State of the Profession 7. South and Southeast Asia 8. China, Japan, and South Korea 9. The Middle East 10. Sub-Saharan Africa 11. Latin America 12. Central and Eastern Europe 13. Western Europe and Legacy Countries 14. Future of Global PR

最近チェックした商品