Adopting a UDL Attitude within Academia : Understanding and Practicing Inclusion Across Higher Education

個数:

Adopting a UDL Attitude within Academia : Understanding and Practicing Inclusion Across Higher Education

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 158 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780367684686
  • DDC分類 371.9046

Full Description

Adopting a UDL Attitude within Academia bridges the gap between the theory and practice of UDL (Universal Design for Learning). It guides the reader through the origins of the development of UDL as an innovative way of thinking about inclusion and the evolution of this theory into practice, as it explores UDL and its relevance beyond the classroom.

Including reader-friendly descriptions and case studies supplemented with international research, this book allows the reader to think and see through a UDL lens, ultimately emphasising their part in the inclusion agenda. From the outset this book shares the attitude necessary to promote UDL and inclusion across higher education and addresses some of the most common questions:




Is this a scientific theory or just a new practice, and why is it important?



How can I be more inclusive in my current practice?



Is it sustainable and how do I ensure I'm implementing it correctly?

The book will have a broad appeal and is essential reading for anyone looking to understand and implement UDL across their learning environment - be it a university or any education institution.

Contents

Preamble 1. The World before Universal Design (UD) and Universal Design for Learning (UDL) 2. Universal Design 3. Universal Design FOR Learning 4. The CAST Model of UDL 5. Universal Design in Higher Education: The Experience to Date 6. A Campus where UDL Thinking is Everyone's Business 7. Redesigning our Approaches: "Giving it a Go From the Get-Go" 8. From Theory to Practice . . .and to YOU! 9. Adopting the Right Attitude on the New Universally Designed Campus

最近チェックした商品