消費者経済学:論点と行動(第4版)<br>Consumer Economics : Issues and Behaviors (4TH)

個数:

消費者経済学:論点と行動(第4版)
Consumer Economics : Issues and Behaviors (4TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 502 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780367422882
  • DDC分類 381.3

Full Description

From artificial intelligence to identity theft, from what we once thought of as unshakeable institutions to increasing concerns about privacy and sustainability, consumer issues are an integral part of daily life. This updated fourth edition of Consumer Economics offers students an accessible and thorough guide to the concerns surrounding the modern consumer and brings to light the repercussions of making uninformed decisions in today's global economy.

This definitive textbook introduces students to these potential issues and covers other key topics including consumer behavior, the history of the consumer movement, personal finance, legal rights and responsibilities, and marketing and advertising. Combining theory and practice, students are introduced to both the fundamentals of consumer economics and how to become better-informed consumers themselves.

Highlights in this new edition include the following:




New case studies and critical thinking projects to encourage students to develop their critical thinking skills through analyzing consumer issues.



Expanded coverage of social media and the impact of social influence on consumers.



Revised consumer alerts: practical advice and guidance to help students make smart consumer decisions.



A companion website with PowerPoint slides for each chapter.

Fully updated, this textbook is suitable for students studying consumer sciences—what works, what does not, and how consumers are changing.

Contents

Part 1 Consumer perspectives 1. Consumers in a changing world 2. The consumer movement 3. Consumer theories and models Part 2 Consumer protection 4. Consumer protection and law 5. Government protection, consumer groups, and the media Part 3 Consumers in the marketplace 6. Brands, buying process, and product development 7. Decision-making and advertising 8. Food and water issues 9. Health and wellness issues 10. Sustainability and safety 11. The Internet, technology, and identity theft 12. Being a better consumer of housing and vehicles Part 4 Consumers in the financial marketplace 13. Banking, debt, and credit issues 14. Insurance and investment issues Part 5 Emerging consumer issues and the global perspective 15. Issues, ethics, and globalization

最近チェックした商品