Designing and Delivering Superior Customer Value : Concepts, Cases, and Applications (Routledge Revivals)

個数:

Designing and Delivering Superior Customer Value : Concepts, Cases, and Applications (Routledge Revivals)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 388 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780367230197
  • DDC分類 658.8

Full Description

First Published in 1999, this book stresses the service aspects of an organization - especially customer service, marketing, and organizational responsiveness, and how to create and provide outstanding customer value to the target market(s).

Contents

Part 1: Customer Value Concepts 1. Customers Want Top Value 2. Being Customer Oriented 3. Process and Customer Value 4. Defining and Refining the Value Proposition 5. Defining and Managing Service Quality6. Communicating Value Through Price 7. Strategies for Adding and Promoting Value 8. Maximizing Value Through Retention Marketing 9. Creating Value Through Customer and Supplier Relationships Part 2: Customer Value Cases Case 1. AAA Motor Club - Responding to Change Case 2. Ethyl Corporation - Becoming Customer - Oriented Case 3. Glaxo Wellcome, Inc. - Internal Marketing Leads to Customer Responsiveness Case 4. The Grateful Dead - Customer Loyalty and Service Quality Case 5. Harrah's Casino's - Brand Building Case 6. International Food Ingredients Supplier - Customer Value Analysis Case 7. Larry Bird's Home Court - Brand Repositioning Case 8. Motorola - Supply Chain Management Case 9. Nantucket Nectars - Perceived Quality Case 10. National Association of Small Business Owners - Customer Retention Case 11. Par Value - Enhancing Customer Value Case 12. Pizza Hut - A Customer Loyalty Program Case 13. Publix Supermarkets - Customer Intimacy Case 14. Rubbermaid - Market Orientation Case 15. The U.S. Newspaper Industry - Changing Markets Case 16. State Pride Industrial Laundry - Value Chain Analysis Case 17. Southwest Airlines - Value Added Services Case 18. Teleplaza, Inc. - Differentiation Case 19. Time Insurance - A Study of Process Quality Improvement Part 3: Customer Value Applications Part 4: Customer Value Abstracts Part 5: Customer Value Assessment Tool (CVATTM )

最近チェックした商品