Meeting the Needs of Young Children with English as an Additional Language : Research Informed Practice

個数:

Meeting the Needs of Young Children with English as an Additional Language : Research Informed Practice

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 190 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780367207632
  • DDC分類 372.6521

Full Description

Drawing on the latest research into how young children learn, this book considers how early years practitioners can best meet the needs of children with English as an Additional Language. It examines the factors that influence children's learning including parents and the family, the environment, health and well-being, curriculum, play and relationships and aims to challenge misconceptions, assumptions and stereotypes.

Featuring case studies and reflective questions, the chapters explore a range of important topics including:




Language learning for children with EAL



The historical concept and modern reconceptualisation of EAL



How to develop and use Culturally Appropriate Pedagogy



Regulation and performativity and their implications for children with EAL



Leading learning for children with EAL

Meeting the Needs of Young Children with English as an Additional Language is essential reading for students and practitioners wanting to promote an inclusive culture where different languages, cultures and religions are accepted and celebrated.

Contents

Acknowledgements

Chapter 1 Introduction - structure of the book

Chapter 2 Historical context

Chapter 3 How children learn - key founders

Chapter 4 Education for children with EAL

Chapter 5 Reconceptualising the term English as Additional Language (EAL)

Chapter 6 Language learning for children with EAL

Chapter 7 Developing Culturally Appropriate Pedagogy (CAP) in Early Years

Chapter 8 No regulation to regulation in Early Years

Chapter 9 Performativity in Early Years

Chapter 10 Leading learning for children with EAL

最近チェックした商品