New Perspectives Microsoft® 365® & Office® Intermediate, First Edition

個数:

New Perspectives Microsoft® 365® & Office® Intermediate, First Edition

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 840 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780357882122
  • DDC分類 005.369

Full Description

Using a unique in-depth, case-based approach, Campbell/Shaffer/Carey/Shellman's NEW PERSPECTIVES MICROSOFT® 365® & OFFICE® INTERMEDIATE, FIRST EDITION, thoroughly prepares you for the Microsoft Office Specialist (MOS) certification exam and success in your future career. As you apply Microsoft Office skills to real-world business scenarios based on data from market insights, you will sharpen your critical-thinking and problem-solving skills. Professional skills, tips and insights incorporated throughout provide context and relevancy to real-world practice. The text also offers updated coverage of Microsoft 365 features as well as enhanced support for Mac users. In addition, MindTap and up-to-date SAM (Skills Assessment Manager) digital resources provide interactive study tools to help maximize your study time -- and your results.

Contents

WORD MODULES.
5. Working with Templates, Themes, and Styles.
6. Using Mail Merge.
7. Collaborating with Others and Integrating Data.
EXCEL MODULES.
5. Generating Reports from Multiple Worksheets and Workbooks: Summarizing Profit and Loss Statements.
6. Managing Data with Data Tools: Analyzing Employment Data.
7. Summarizing Data with PivotTables: Developing a Customer Relationship Management Workbook.
8. Performing What-If Analyses: Maximizing Profits with the Right Product Mix.
ACCESS MODULES.
5. Creating Advanced Queries and Enhancing Table Design.
6. Using Form Tools and Creating Custom Forms.
7. Creating Custom Reports.
8. Sharing, Integrating, and Analyzing Data.
POWERPOINT MODULES.
3. Applying Advanced Formatting to Objects: Formatting Objects in a Presentation for a Custom Stationery Company.
4. Advanced Animations and Distributing Presentations: Creating an Advanced Presentation for a Home Staging Company.

最近チェックした商品