Business Communication and Character (11TH)

個数:

Business Communication and Character (11TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 576 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780357718131
  • DDC分類 658.45

Full Description

Discover how your communication conveys your character -- or who you are as a person -- as you learn to make effective written and oral communication choices in your professional and personal life. Master your own natural, conversational style to earn trust and respect, to differentiate yourself in your career, or to gather funding. This edition addresses today's most important business communication concepts as new self-reflection questions help you develop a deeper understanding of yourself to better communicate and reach personal and professional goals. A new communication model emphasizes character check, audience analysis, message and medium (CAM) within in-person, online or social media communication. Intriguing examples from real companies illustrate principles at work. You also learn to communicate within a team, resolve conflict and maximize the latest communication and collaboration technology tools. MindTap digital tools help you further refine your communication skills.

Contents

Part 1: Communicating Character and Building Business Relationships.
1. Business Communication and Character.
2. Team and Interpersonal Communication.
3. Communicating Across Differences.
Part 2: Developing Your Business Writing Skills.
4. Writing and Designing.
5. Improving Your Writing Style.
Part 3: Crafting Written Messages.
6. Neutral and Positive Messages.
7. Persuasive Messages.
8. Bad-News Messages.
Part 4: Preparing Data and Writing Reports.
9. Managing and Visualizing Data.
10. Writing Reports.
Part 5: Developing and Delivering Presentations and Visuals.
11. Developing Presentations and Visuals.
12. Delivering Presentations.
Part 6: Presenting Yourself for Employment.
13. Writing for the Job Search.
14. Interviewing and Landing the Job.

最近チェックした商品