Illustrated Series® Collection, Microsoft® 365® & Office® 2021 Intermediate (2ND)

個数:

Illustrated Series® Collection, Microsoft® 365® & Office® 2021 Intermediate (2ND)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 496 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780357674963
  • DDC分類 005.5

Full Description

Including the latest Microsoft 365 features and enhanced support for Mac users, Cengage's Illustrated Series® Collection, Microsoft® 365® & Office® 2021 Intermediate, 2nd edition, helps you quickly master the nuances of Microsoft® Office. Its concise, student-friendly approach uses a proven two-page layout that allows you to work through an entire task without turning the page. Each module begins with a brief overview of the principles covered while large, full-color screen images illustrate what you see on your computer. Module Learning Objectives are mapped to Microsoft Office Specialist (MOS) certification objectives, and module scenarios are based on Burning Glass market insights data -- helping you sharpen the critical skills you need for real-world success. In addition, MindTap and SAM (Skills Assessment Manager) online resources help maximize your study time -- and results.

Contents

Word 4: Formatting Tables and Documents.
Word 5: Working with Styles, Themes, and Building Blocks.
Word 6: Merging Word Documents.
Word 7: Illustrating Documents with Graphics.
Excel 5: Working with Tables.
Excel 6: Managing Workbook Data.
Excel 7: Working with Images and Integrating with Other Programs.
Excel 8: Analyzing Data with PivotTables.
Integration 4: Integrating Word and Excel.
Access 5: Improving Tables and Creating Advanced Queries.
Access 6: Creating Forms.
Access 7: Creating Reports.
Access 8: Importing and Exporting Data.
Integration 5: Integrating Word, Excel, and Access.
PPT 4: Format Master and Slide Background.
PPT 5: Working with Advanced Tools and Masters.
PPT 6: Enhancing Charts and Tables.
PPT 7: Inserting Graphics, Media, and Objects.
Integration 6: Integrating Word, Excel, Access, and PowerPoint.
Index.

最近チェックした商品