New Perspectives Microsoft® Office 365 & Office 2019 Advanced

個数:

New Perspectives Microsoft® Office 365 & Office 2019 Advanced

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 824 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780357360521
  • DDC分類 005.5

Full Description

Develop the Microsoft® Office 365 and Office 2019 skills students need to be successful in college and beyond with the emphasis on critical-thinking, problem-solving, and in-depth coverage found in NEW PERSPECTIVES MICROSOFT OFFICE 365 & OFFICE 2019 ADVANCED. Updated with all-new case scenarios, this edition clearly applies the skills students are learning to real-world situations to make concepts even more relevant across the applications and reinforces critical skills to make them successful in their educational and professional careers. NEW PERSPECTIVES MICROSOFT OFFICE 365 & OFFICE 2019 ADVANCED demonstrates the importance of what students are learning while strengthening your skills and helping students transfer those skills to other applications and disciplines for further success. In addition, MindTap and updated SAM (Skills Assessment Manager) online resources are available to guide additional study and ensure successful results.

Contents

Word 8: Customizing Word and Automating Your Work.
Word 9: Creating Online Forms Using Advanced Table Techniques.
Word 10: Managing Long Documents.
Excel 9: Exploring Financial Tools and Functions.
Excel 10: Analyzing Data with Business Intelligence Tools.
Excel 11: Exploring PivotTable Design.
Excel 12: Developing an Excel Application.
Excel Appendix A: Customizing Your Workspace Text and Graphics. (Digital Only).
Excel Appendix B: Introducing Power BI (Digital Only).
Excel Appendix C: Collaborating with Your Team. (Digital Only).
Access 9: Using Action Queries and Advanced Table Relationships.
Access 10: Automating Tasks with Macros.
Access 11: Using and Writing Visual Basic for Applications Code.
Access 12: Managing and Securing a Database.
Access Appendix A: Relational Database and Database Design (Digital Only).
PPT 5: Integrating PowerPoint with Other Programs.
PPT 6: Customizing Presentations and the PowerPoint Environment.
Index.

最近チェックした商品