New Perspectives Microsoft®Office 365 & Office 2019 Intermediate

個数:

New Perspectives Microsoft®Office 365 & Office 2019 Intermediate

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 840 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780357360491
  • DDC分類 005.5

Full Description

Develop the Microsoft® Office 365 and Office 2019 skills students need to be successful in college and beyond with the emphasis on critical-thinking, problem-solving, and in-depth coverage found in NEW PERSPECTIVES MICROSOFT OFFICE 365 & OFFICE 2019 INTERMEDIATE. Updated with all-new case scenarios, this edition clearly applies the skills students are learning to real-world situations to make concepts even more relevant across the applications and reinforces critical skills to make them successful in their educational and professional careers. NEW PERSPECTIVES MICROSOFT OFFICE 365 & OFFICE 2019 INTERMEDIATE demonstrates the importance of what students are learning while strengthening your skills and helping students transfer those skills to other applications and disciplines for further success. In addition, MindTap and updated SAM (Skills Assessment Manager) online resources are available to guide additional study and ensure successful results.

Contents

Word 5: Working with Templates, Themes and Styles.
Word 6: Using Mail Merge.
Word 7: Collaborating with Others and Integrating Data.
Excel 5: Generating Reports from Multiple Worksheets and Workbooks.
Excel 6: Managing Data with Data Tools.
Excel 7: Summarizing Data with PivotTables.
Excel 8: Performing What-If Analyses.
Access 5: Creating Advanced Queries and Enhancing Table Design.
Access 6: Using Form Tools and Creating Custom Forms.
Access 7: Creating Custom Reports.
Access 8: Sharing, Integrating, and Analyzing Data.
PPT 3: Applying Advanced Formatting to Objects.
PPT 4: Advanced Animations and Distributing Presentations.
PPT 5: Planning, Developing, and Giving a Presentation.
Index.