Service-Learning in Undergraduate Geosciences : Proceedings of a Workshop

個数:

Service-Learning in Undergraduate Geosciences : Proceedings of a Workshop

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 90 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780309452724
  • DDC分類 378

Full Description

The term "service-learning" generally refers to projects planned as components of academic coursework in which students use knowledge and skills taught in the course to address real needs in their communities. This kind of learning experience, which allows students to focus on critical, reflective thinking and civic responsibility, has become an increasingly popular component of undergraduate science education.



In April 2016, the National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine planned a workshop to explore the current and potential role of service-learning in undergraduate geosciences education. Participants explored how service learning is being used in geoscience education, its potential benefits, and the strength of the evidence base regarding the nature and benefits of these experiences. This publication summarizes the presentations and discussions from the workshop.

Table of Contents

Front Matter
1 Introduction
2 The Role of Service-Learning in the Geosciences
3 Service-Learning Benefits for Students and Institutions
4 Characterizing Current Service-Learning
5 Looking Forward
References
Appendix A: Workshop Agenda and Participants List
Appendix B: Biographical Sketches of Committee Members and Presenters
Appendix C: Resources Suggested by Participants

Contents

1 Front Matter; 2 1 Introduction; 3 2 The Role of Service-Learning in the Geosciences; 4 3 Service-Learning Benefits for Students and Institutions; 5 4 Characterizing Current Service-Learning; 6 5 Looking Forward; 7 References; 8 Appendix A: Workshop Agenda and Participants List; 9 Appendix B: Biographical Sketches of Committee Members and Presenters; 10 Appendix C: Resources Suggested by Participants

最近チェックした商品