Faculty Development and Student Learning : Assessing the Connections (Scholarship of Teaching and Learning)

個数:

Faculty Development and Student Learning : Assessing the Connections (Scholarship of Teaching and Learning)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 172 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780253018786
  • DDC分類 378.125

Full Description

Colleges and universities across the US have created special initiatives to promote faculty development, but to date there has been little research to determine whether such programs have an impact on students' learning. Faculty Development and Student Learning reports the results of a multi-year study undertaken by faculty at Carleton College and Washington State University to assess how students' learning is affected by faculty members' efforts to become better teachers. Extending recent research in the Scholarship of Teaching and Learning (SoTL) to assessment of faculty development and its effectiveness, the authors show that faculty participation in professional development activities positively affects classroom pedagogy, student learning, and the overall culture of teaching and learning in a college or university.

Contents

Foreword: Pathways from Faculty Learning to Student Learning and Beyond, by Mary Taylor Huber

1. Connecting Faculty Learning to Student Learning

2. Sites of Faculty Learning

3. Seeking the Evidence

4. Faculty Learning Applied

5. Spreading the Benefits

6. Reaching Students

7. Faculty Development Matters

Afterword, by Richard Haswell

Appendix 1: Critical and Integrative Thinking Forms, Washington State University, 2009

Appendix 2: Methodologies in the Study

Appendix 3: History of the Critical Thinking Rubric

Appendix 4: Rating Forms

References

Acknowledgments

Notes

最近チェックした商品