Arguments for Learning : An Intellectual History of the College of Education at the University of Illinois

個数:
  • ポイントキャンペーン

Arguments for Learning : An Intellectual History of the College of Education at the University of Illinois

  • ウェブストア価格 ¥7,638(本体¥6,944)
  • University of Illinois Press(2025/03発売)
  • 外貨定価 US$ 35.00
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 345pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • ウェブストア価格 ¥8,534(本体¥7,759)
  • University of Illinois Press(2025/03発売)
  • 外貨定価 UK£ 29.99
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 385pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 432 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780252046353
  • DDC分類 370.71177366

Full Description

Almost every educational idea worth a thought has been considered at the University of Illinois, and anything worth trying has been tested. In this history of ideas, Bill Cope and Walter Feinberg chronicle the intellectual lives of education thinkers at the university while tracking the development of educational ideas and practices in general. Cope and Feinberg draw on conversations, narratives, and archival research that reveal how different generations explored their role in defining and carrying out the College's multifaceted mission. Their account raises critical questions about the character of learning, the aims of teaching, and the nature of teaching as a profession. At the same time, the authors address issues that range from the role of schools in fostering individual and collective identity to the introduction of computer-mediated and online learning. Cope and Feinberg examine changes in self-understanding about fundamental ideas and chart how the College evolved from its original narrow mission of training children's schoolteachers to embracing global perspectives.

A wide-ranging portrait of an institution, Arguments for Learning uses the School of Education to tell the stories of thinkers dedicated to the idea that education can change the world for the better.

Contents

Foreword Mary Kalantzis

Acknowledgments

Introduction

Part I. Beginnings

In the Beginning: Education at Illinois, 1867-1905
A School of Education and the Struggle for a Profession of Teaching, 1905-1917
Growing a College and Establishing a Research Tradition, 1918-1930
Depression, Social Crisis, and Professionalization of Education, 1931-1945

Part II. Defining the Discipline

What Kind of Study Is Education?
Establishing Social Foundations, 1945-1957
Shaping and Debating Educational Psychology, 1948-1966
The Foundations of Cognitive Psychology, 1963-
Debating the Shape of Instruction and Assessment, 1964-
Critical Thinking and Educational Inquiry, 1950-
The Qualitative Turn, 1964-

Part III. Equity and Diversity in Learning

Cold War Tensions, Sputnik, and New Beginnings, 1950-1964
Life Adjustment or Educational Wasteland? Debating Progressive Education, 1953-1986
Special Education and Disability Services, 1946-
Racism and Education, 1948-1956
Growing Diversity, 1968-

Part IV. Technology in Learning

Computers in the Service of Learning, 1949-1976
New Math and Inquiry Science, 1951-1976
The Cybernetics of Learning, 1949-1975
Going Online, 1993-
New Learning, 2006-

Notes

References

Index

最近チェックした商品