教室外の言語教育<br>Beyond the Language Classroom

個数:

教室外の言語教育
Beyond the Language Classroom

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 208 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780230272439
  • DDC分類 418.0071

基本説明

This comprehensive exploration of theoretical and practical aspects of out-of-class teaching and learning from a variety of perspectives.

Full Description

This comprehensive exploration of theoretical and practical aspects of out-of-class teaching and learning from a variety of perspectives and in various settings around the world includes a theoretical overview of the field, 11 data-based case studies and practical advice on materials development for independent learning.

Contents

Acknowledgements Notes on Contributors Introduction; P.Benson & H.Reinders Language Learning and Teaching Beyond the Classroom: An Introduction to the Field; P.Benson Family, Friends and Language Learning Beyond the Classroom: Social Networks and Social Capital in Language Learning; D.Palfreyman Places for Learning: Technology-Mediated Language Learning Practices Beyond the Classroom; L.Kuure From Milk Cartons to English Roommates: Context and Agency in L2 Learning Beyond the Classroom; P.Kalaja , R.Alanen , Å.Palviainen & H.Dufva Affordances for Language Learning Beyond the Classroom; V.Menezes Becoming Multilingual: An Ethnographic Approach to SLA Beyond the Classroom; D.Divita Talk About Language Use: I Know a Little About Your Language; E.Zimmerman A Possible Path to Progress: Out-Of-School English Language Learners in Sweden; P.Sundqvist Teenagers Learning Languages Out of School: What, Why and How Do They Learn? How Can School Help Them?; S.Bailly Older Language Learners, SocialLearning Spaces, and Community; G.Murray Tandem Learning In Virtual Spaces: Supporting Non-Formal and Informal Learning in Adults; U.Stickler & M.Emke Home Tutor Cognitions and the Nature of Tutor-Learner Relationships; G.Barkhuizen Materials Development for Language Learning Beyond the Classroom; H.Reinders References Index

最近チェックした商品