Listening to Pain : A Clinician's Guide to Improving Pain Management through Better Communication

個数:

Listening to Pain : A Clinician's Guide to Improving Pain Management through Better Communication

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 146 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780199891986
  • DDC分類 616.0472

Full Description

In this groundbreaking book, Dr. Fishman shows how communicating better with patients about their pain can help physicians create safer and more effective treatment strategies. Listening to Pain offers physicians a wealth of practical guidance about asking the right questions and assessing patient responses, including:
-What questions to ask pain patients when they first present with pain
-Using functional goals as outcome measures
-Educating patients about the risks and benefits of treatment
-Documenting patient consent and compliance with treatment regimens
-How to manage difficult patients

Contents

Introduction: The Healing Art of Communication ; Chapter 1: Asking the Right Questions ; Step 1: Slow Down ; Step 2: Focus on the Whole Patient, Not Just the Pain ; Step 3: Use Reflective Listening Skills ; The Importance of Taking a Comprehensive ; History ; Focusing on Function ; The Balancing Act of Compassion and Vigilance ; Chapter 2: Focusing on Function ; The Myth of Zero Pain ; A Different Approach ; Monitoring Functional Changes ; 'Universal Precautions' in Pain Management ; Chapter 3: Keeping Track of Treatment ; Why Documentation is a Doctor's (and Patient's) Best Friend ; Elements of Effective Documentation ; Assessment ; Patient Education About Risks and Benefits of Therapy ; Physician-Patient Treatment Agreements ; Monitoring Functional Progress, Adherence, and Adverse Events ; Modifying Treatments Over Time ; Chapter 4: Dealing With Difficult Patients ; The Sources of Aberrant Behaviors ; Managing Aberrant Patient Behavior ; Coping With Specific Aberrant Behaviors ; Terminating a Relationship ; The Rewards of Perseverance ; Chapter 5: Clinician Survival ; Appendix: Resources for Pain Management ; Acknowledgments ; About the Author

最近チェックした商品