Lean, Ethical Business Communication

個数:

Lean, Ethical Business Communication

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780199011216
  • DDC分類 658.45

Full Description

Lean, Ethical Business Communication shows how a focus on five key elements - strategy, content, outcome, presentation, and ethics - generates effective business communication. Using a series of immersive case studies drawn from the fictional tech company APPFORMS, the authors help students apply this five-point focus to the complex communication challenges that they are likely to encounter in their future careers, from employment communication to reports, presentations, social media, and more. The text is packed with models of business communication, but also examines rhetorical strategy throughout, which extends students' skills in assessing the audience and selecting the best mode of delivery for any communication situation. Each chapter is supported by a wealth of end-of-chapter pedagogy, including summaries, discussion and critical thinking questions, and writing advice, making Lean, Ethical Business Communication the ideal resource to help students become successful, confident communicators.

Contents

PART ONE: THE JOB SEARCH PROCESS-CREATING AND MAINTAINING INDIVIDUAL IDENTITY; PART TWO: INFORMATION, ANALYSIS AND ARGUMENTATION, PERSUASION; PART THREE: REPORTS AND PRESENTATIONS; PART FOUR: THE INDIVIDUAL, THE ORGANIZATION, AND SOCIAL MEDIA

最近チェックした商品