Consumer Behavior (12TH)

個数:

Consumer Behavior (12TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 512 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780134734828
  • DDC分類 658.8342

Full Description

For undergraduate and graduate courses in consumer behavior.

 

Strategic applications for understanding consumer behavior

Consumer Behavior, 12th Edition explores how the examination and application of consumer behavior is central to the planning, development, and implementation of successful marketing strategies. With an emphasis on developing a variety of useful skills, this text prepares readers for careers in brand management, advertising, and consumer research. The 12th Edition has been significantly updated to address contemporary trends and issues, including the role of new media, technological advances, and recent ethical concerns affecting the industry.

Contents

I. Consumers, Marketers, and Technology

Technology-Driven Consumer Behavior
Segmentation, Targeting, and Positioning

II. The Consumer as an Individual

Consumer Motivation and Personality
Consumer Perception
Consumer Learning
Consumer Attitude Formation and Change

III. Communication and Consumer Behavior

Persuading Consumers
From Print and Broadcast Advertising to Social and Mobile Media
Reference Groups and Word-of-Mouth

IV. Consumers in their Social and Cultural Settings

The Family and Its Social Standing
Culture's Influence on Consumer Behavior
Subcultures and Consumer Behavior
Cross-Cultural Consumer Behavior: An International Perspective

V. Consumer Decision-Making, Marketing Ethics, and Consumer Research

Consumer Decision-Making and Diffusion of Innovations
Marketing Ethics and Social Responsibility
Consumer Research

最近チェックした商品